Wednesday 18 April 2012

Kayu Madang, Telipok

photo ini sering mengingatkan saya betapa indahnya bumi Sabah  dan dari keberhasilan saya memotret moment ini , ramai yang memberi respon yang begitu baik melalui akaun Facebook saya. Photo ini juga mendapat award sebagai di antara photo yang begitu disukai ramai di sebuah laman web luar negara , www.pixoto.com  . semua ini https://www.facebook.com/miaw2368 juga membuatkan  sebuah pages di Facebook cuba mengangkat photo ini sebagai milik mutlak mereka, dan sudah tentulah ianya mencetuskan rasa marah saya dan begitu juga di kalangan rakan photogs lain FB.  Bermula dari situ, saya mula tertanya ..kenapa tidak saya kongsikan keindahan bumi Sabah ini melalui blog saya sendiri. Maka bermula saat inilah, ujudlah blog ini yang memudahkan saya mengongsikan setiap keindahan bumi Sabah ini dari lensa kamera saya.

No comments:

Post a Comment